Support

Storecontrl support

Vragen over een van onze producten? Bekijk dan onze veel gestelde vragen categorie. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier. Bijvoorbeeld over onze API’s, thema’s of mobiele apps. Onze backend specialisten denken graag met u mee en kunnen al uw technische vragen beantwoorden.

Wanneer uw vraag gaat over technische issues of bugs, dan verzoeken wij u vriendelijk om de bug-logs – indien beschikbaar – met uw bericht mee te sturen. Op die manier kunnen we u sneller antwoord geven op uw vraag en voorzien van een passende oplossing.

Arture support abonnementen

Bij Arture bieden we technische ondersteuning voor API-koppelingen,
apps en thema’s. Bijvoorbeeld in de vorm van een abonnement. De
prijzen van de abonnementen vindt u hier. Het grootste voordeel van een abonnement is dat u altijd recht heeft op support binnen 24 uur. Daarnaast heeft u ontvangt u van ons de laatste updates en beveiligingsinstallaties. Een prettige gedachte.

Over Arture

Bij Arture zijn we backend specialisten. Geen full-service bureau, maar 100% gefocust op techniek. Wij ontwikkelen apps en API-koppelingen om het leven van webwinkeliers een stukje gemakkelijker te maken en apps voor bedrijven, toeristische trekpleisters en het onderwijs. Zou u graag een app laten ontwikkelen? Wij zetten uw ideeën en wensen graag voor u om in een gebruiksvriendelijke app.

Meer informatie StoreContrl support

Benieuwd naar wat we bij Arture voor u kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Uw technische struikelblok uit de weg ruimen; bij Arture weten we hoe.

StoreContrl Support; uw favoriete technische hulplijn.

StoreContrl abonnementen